mandag den 7. oktober 2019

Theresa 6 år...

Allerede 6 år gammel... min mindste...


Lidt morgentræt, men glad og hun havde set frem til dagen længe. Ikke fordi hun skulle have gaver, men fordi der selvfølgelig skulle deles ud på klassen. Intet mindre end cupcakes med pynt kunne gøre det... 



I klassen bliver de fejret med sang og et fint hæfte med en tegning fra alle børn og Theresa kunne med stolthed vise sit fødselsdagshæfte frem og fortælle at alle havde gjort sig umage (yes det var lige et nyt ord hun havde lært i skolen der...)


Efter skole ventede den store gave på hende herhjemme. Det var en cykel. Hun fik en sidste år af sine bedsteforældre, men den var alt for stor og hun var ked af, at hun ikke kunne cykle på den. Vi faldt over et rigtig godt tilbud og denne ventede på hende herhjemme. Efter 30 minutter kunne hun cykle uden hjælp eller støttehjul! 


Hun brugte noget tid på cyklen, så hun var virkelig klar til aftensmaden, da vi stillede cyklen ind igen. Til aftensmad havde hun bestilt mini-pandekager med blåbær og sirup, så det fik hun.


Jeg kan slet ikke følge med længere - hun er simpelthen så selvstændig, en smule gammelklog, temperamentsfuld og helt igennem dejlig! Jeg glæder mig bare over, at jeg ikke er kørt ud på et sidespor endnu og prøver at holde ved, så længe jeg kan... Min lille store pige...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...