mandag den 15. november 2010

En helt igennem kedelig mandag!

Egentlig siger det lidt sig selv, at mandage er træge og en smule hårde at komme igennem, men at det skulle være SÅ træls en dag, det havde jeg ikke lige forudset i morges, da jeg tog af sted... Jeg har absolut intet haft at lave i dag - kun lige de ting, som jeg selv kunne ryste ud af ærmet og det var ikke meget. Håber godt nok at dagen i morgen bringer noget mere til bordet, så tiden ikke går så langsomt.

Den lille gut har været relativt stille i dag, bortset lige fra omkring frokostid, hvor han gjorde opmærksom på, at nu var det altså på tide at få noget middagsmad indenbords :) Han er da vidst mors dreng, hvad mad angår... Jeg nåede også lige at få bestilt en tid til et lægetjek i næste uge, nå ja og en tid hos klipperen blev også lige presset ind, for det var da vidst på tide...

Jeg nåede også lige at shoppe lidt flere adventsgaver, samtidig med jeg alligevel skulle handle ind til ugen. Det er lidt af en kedelig madplan denne uge. men det skulle være billigt og nemt og det er det bestemt også blevet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...