lørdag den 27. november 2010

Mavebillede og vinterstemning

Hmm der er nu ikke sket meget i løbet af den sidste uge - tiden er gået med at få de sidste forberedelser til 1. søndag i advent på plads og ellers få købt de gaver, der manglede, som skulle med hjem til Skjern. 

Vi har haft besøg af familien fra Skjern på et kort visit - vejret satte desværre lidt af en dæmper over det hele, men det var nu lidt hyggeligt at gå rundet inde på julemarkedet på Gammeltorv fredag aften, selvom det var koldt. Jeg lover, at der skal nok komme billeder derinde fra på et tidspunkt, jeg vil bare gerne derind, hvor der ikke er så mange mennesker og det ikke sner så meget, så jeg rigtig kan knipse løs med kameraet... Indtil det sker, får i lige et stemningsbillede taget i den anden ende af byen...


I morgen går jeg ind i graviditetens 26. uge og puhh hvor jeg synes tiden begynder at gå ALT for stærkt nu... Hvad er der lige blevet af de 25 uger jeg allerede har været igennem??? Jeg forstår det slet ikke. Da vi først fandt ud af, at vi ventede en lille, synes vi jo, at der var oceaner af tid til at blive forberedt på det hele og få indkøbt en masse, men nu står vi her med kun lidt over 3 måneder til termin og har ikke købt en disse! Men heldigvis kommer der snart JANUARUDSALG og så håber vi på at kunne spare en masse penge ved at købe det hele der... Vi skal også snart ud og have kigget på den der barnevogn - der skulle jo efter sigende være en enorm leveringstid på sådan noget gejl... Jeg må lige tage fat i manden og få ham hevet med en tur ud i det nærmeste baby-tilbehørs-center... Det ligger dog i City Syd, så det kræver en del overtalelse... 

Jeg nåede lige at få knipset et mavebillede i går inden familien ankom - her er jeg 25 uger og 6 dage henne i graviditeten...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...