mandag den 8. august 2011

Harry Potter og Familiebesøg

Endelig havde vi muligheden for at komme ind og se den berygtede afslutning på Harry Potter sagaen og vi havde ventet længe og glædet os!

Harry Potter og Dødsregalierne del 2


Hvilken en fantastisk afslutning på et farefyldt eventyr og en fantastisk historie. Vi er gennem de sidste mange år blevet ført gennem Harry Potter universet på forunderligste vis og det er helt mærkeligt, at det er slut nu. Afslutningen har nu givet mig endnu mere lyst til at læse bøgerne færdig - jeg er som sagt kun nået til bind 2 i serien, men glæder mig nu til at få tiden til at lade mig rive med af de skrevne ord også... Hvis du har set de foregående Harry Potter film og kunne lide dem, vil du bestemt ikke blive skuffet over afslutningen - det er en mageløs film med masser af flotte effekter og overraskelser! Den har mine varmeste anbefalinger...

Grunden til at vi endelig kunne komme i biografen og se film var, at mine kære svigerforældre kom på visit og passede Elias, mens vi var væk. Det lød som om de havde hygget sig rigtig meget. Men det var nu ikke det eneste vi lavede i weekenden. Lørdag formiddag kørte vi i Ønskebørn for at finde en kravlegård til Elias, så han har et sted at lege, som ikke er på gulvet. Jeg synes der noget træk nede ved gulvet her i lejligheden, så jeg ville gerne have ham op og han ELSKER sin kravlegård. Vi fik lækre sandwicher til frokost og hyggede os indtil Thomas og jeg tog i biffen.

Søndag formiddag tog vi en tur på Søgaards Bryghus nede på C.W. Obels Torv og fik brunchbuffet - vejret var rigtig dejligt og vi nød bare at kunne spise og slappe af... Anmeldelse af denne buffet kommer på et senere tidspunkt - der må jeg læne mig meget op ad Thomas, da det var ham, der valgte, hvad der skulle på min tallerken...
Vi gik en tur rundt i byen bagefter og så var det ellers bare hjem og samle kravlegård og hygge - I skal da lige have et par andre billeder fra weekenden også...


Så får vi lige mad af farmor - men kameraet er mere spændende!

Så er den nye kravlegård samlet og den er SÅ sjov at være i, når man er omgivet af alt sit legetøj...

Elias er begyndt at ligge meget på maven af sig selv - hvis vi lægger ham på ryggen i sengen eller i kravlegården eller på gulvet for den sags skyld, så går der ikke to sekunder, før han ligger på maven i stedet... Han har dog ikke lært tricket med at vende sig tilbage på ryggen endnu, så det kommer der nogle skrig og skrål ud af... Vi må hellere begynde at øve det der rulleri igen og det samme med kravleriet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...