søndag den 11. marts 2012

Fastelavn er mit navn...

Imens Elias var i sin første gæstepleje, som forresten gik rigtig rigtig godt, fik vi en lille besked fra Elias' dagplejemor om at den kommende mandag ville de holde fastelavn i legestuen med udklædning. Vi måtte derfor finde på et kostume til den bette, men det var nu altså ikke den største udfordring i verden - det var mere om jeg selv skulle sy det eller om vi skulle en tur i Fætter BR og kigge... Egentlig ville jeg rigtig gerne sy det selv, men på det tidspunkt havde jeg rigtig meget om ørerne, så vi blev enige om at give Fætter BR en chance...

Vi var heldige og fandt et super sødt sæt til dagen og på trods af det syntetiske materiale (som jeg absolut ikke er vild med) så var det nu meget fint og fungerede godt - Elias skulle være:

TIGERDYR




Nu kan jeg ikke huske om Tigerdyr har for vane at spise bøger, men det gør vores altså... 

Elias var bare så klar til at komme i legestuen og være tigerdyr for en dag og det lød til at de havde haft en super hyggelig dag alle sammen. 


1 kommentar:

  1. Ih et sødt lille tigerdyr :-)

    Det skal jeg da helt sikkert lige kigge efter næste år når Ronja skal kældes ud. Kan jo lige så godt påvirke dem fra start af ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...