onsdag den 15. december 2010

Glukosebelastningstest nr. 2 og gave

Jeg brugte så lige det meste af min morgen og formiddag på sygehuset i går, for jeg skulle endnu engang have foretaget en glukosebelastningstest. Det var en kedelig omgang ligesom sidst og jeg priste mig lykkelig for, at jeg havde medbragt computeren... Så gik tiden da ikke så dræbende langsom. Jeg mener stadig det var spild af 2 gode timer, men det må svarene jo vise, når jeg ringer og får dem hos min læge i morgen...

Da jeg kom hjem, var det tid til morgenmad og jeg havde købt en lækker bolle, som jeg smurte og tog lidt ost på og så guffede jeg ellers også lige et par clementiner ved siden af. Jeg fik det dog ret skidt efter at have spist. Jeg blev svimmel, rystede og frøs, så jeg måtte søge tilflugt på sofaen under tæpper og der blev jeg ellers et par timer, hvor jeg fik mig en lille lur og slappede af. Derefter var jeg dog rimelig frisk igen... Sådan gik det ikke sidste gang, så jeg var en smule bekymret. Jeg snakkede med min veninde om det, som er bioanalytiker og med til at foretage sådan nogle test og hun fortalte så, at det faktisk var en meget almindelig reaktion... Så ikke noget at være bange for der. NU er jeg bare spændt på resultaterne... Tror jeg har fået lidt for hårdt til julegodterne allerede nu...

I dag har været en ren "mig-dag" - jeg mødtes med en af mine veninder ude i Aalborg Storcenter, hvor vi brugte 4 hyggelige timer på at shoppe, snakke, spise, snakke noget mere og shoppe endnu mere! Jeg fik en rigtig sød gave med hjem til spunken i maven, som Thomas også blev rigtig glad for:


Er den ikke sød! Jeg kunne simpelthen heller ikke stå for den... Vi har stadig endnu ikke købt et eneste stykke tøj selv til den lille, men vi er blevet enige om, at vi vil have det tigerdyrs-sæt vi har set i H&M, når vi kommer på den anden side af jul... Det er bare SÅ nuser!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare nuser! Babytøj er så sødt ^^ Det lyder til, at du havde en hyggelig dag med din veninde ^^

    SvarSlet
  2. Babytøj er total cute! Er da lige ved at gå i spåner, når jeg render rundt i H&M's børneafdeling... men synes faktisk det er tøjet til de helt små, der er aller mest nuser :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...