tirsdag den 1. februar 2011

Kan slet ikke få nok af...

... Peter Plys og Tigerdyr!

Se lige her, hvad vi fik hjem i weekenden:


Det er simpelthen bare det sødeste sengesæt og købte det ret billigt - dog brugt, men pyt - det skal bare lige en tur i vaskemaskinen, for det dufter ret kraftigt af parfumeret vaske-/skyllemiddel... Vi glæder os SÅ meget til at kunne putte lillemanden i det, når vi får det lagt i liften...

Så er det i morgen, at vi skal en tur til jordemoderen igen... Denne gang har Thomas fået fri til at tage med, så han skal høre hjertelyd på doptonen for første gang. Så regner vi ellers med, at hun lige mærker, hvordan den lille ligger derinde, hvor stor han er blevet og hvor meget han vejer cirka. Jeg slipper helt sikkert heller ikke for en tur på vægten og så skal der igen igen måles blodtryk og testes for æggehvidestof, men det er jo for vores eget bedste (både mit og lillemands) 

Om eftermiddagen skal vi en tur på fødegangen og have rundvisning. Det er nok rart nok, så vi kan finde rundt deroppe, når vi kommer så langt... Torsdag skal jeg til fødselsforberedelse (del 1) oppe på sygehuset også. Der er jeg lidt spændt på, hvad går ud på, for man ser jo tit på film, at det er noget med at lave forskellige åndedrætsøvelser og sådan, men har fået en smule at vide om det og det lyder mere som et foredrag omkring fødsel end noget, hvor man skal lave praktiske øvelser...

Jeg kan godt mærke nu, at baby er blevet større og vejer godt til. Det er blevet noget mere besværligt at bevæge mig rundt, vende mig i sengen om natten og rejse mig fra sofaen! Noget så simpelt som at tage bukser, strømper og sko på er lige pludselig blevet dagens største udfordring! Det er ret træls og håber skisme, at jer, der kan gøre det uden besvær, sætter stor pris på det! 

Skoene er et helt projekt i sig selv, for nu er der efterhånden så meget vand i fødder og ben på mig, at jeg har brug for større sko! Jeg har kun ét par jeg kan være i og er taknemmelig for at have en veninde, som har tilbudt mig at låne nogle støvler af hende, her det sidste stykke tid. Nu skal jeg bare have dem hjem og prøve af... Håber virkelig, at de virker - ellers skal jeg ud og have nye sko!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...